Søk i denne bloggen

velkommen

velkommen

torsdag 29. juli 2010

skape er ferdig oppusset

hei jenter..har lovet dere å vise bilder av skapet som jeg har pusset opp,og volla her er det..hadde egentlig lyst å selge det for det passet  ikke inn i stilen her..det var opprinnelig i trefarge og hadde en minimalistisk stil,med børstet stål håndtak,..det krevde en del arbeid og tid å få det ferdi.først måtte jeg pusse det grundig ned .det krevde 5 strøk med hvit panel ,dør list maling glansfaktor 40.knottene er skiftet ut med glassknotter fra taras,nederste knott mangler,men den må jeg kjøpe imårra..hadde telt en for lite..utskjæringene på dørene er rammer som jeg har funnet på britts,syns de var så lekre og dekorative ..min mann har limt og skrudd dem fast ..skapet har åsså fått tekst på hver side, sweet dreams siden det er på soverommet..skapet ble i en helt annen  stil  og soverommet virker lysere,bra det fins maling ....ønsker alle en herlig sommer.klem fra åshild

1 kommentar:

  1. For en super ide!:) Har to nymonterte kleskap på soverommet, kanskje jeg kopierer;)

    SvarSlett