Søk i denne bloggen

velkommen

velkommen

mandag 1. mars 2010



hei ..har hatt en kjempe koseli dag denne første dagen i mars måneden..min eldste sønn har vinterferie,og vi har vært på en trivelig bytur her i tromsø,nydeli vær i byen sol og blå himmel..vi var å spiste nydeli lunsj på et bitte lite bakeri som heter kaffebønna,dem hadde bare 2 stoler der så der satt vi min go gutt og jeg og spiste verdens ferskeste boller...fant åsså en kjempe fin termos på kremmerhuset i gammeldagsstil,måtte bare ha den...ha en fortsatt fin dag ..klem fra åshild mari...

3 kommentarer:

  1. Denne hyllen har mange muligheter! Har to selv i vårt hjem!

    SvarSlett
  2. Ååå..hørtes ut som en koslig dag:)
    Kjempefin termos, eg har en sånn i kremfarga. Ikkje så gode til å holde på varmen, men det gjer no ingenting når dei e so lekre å sjå på;)
    Ha en fine kveld:)

    Klem frå Bjørg

    SvarSlett
  3. ja ei skikkeli dekorativ hylle..er kjempe glad i mine,....passer inn i den romantiske stilen...

    SvarSlett