Søk i denne bloggen

velkommen

velkommen

onsdag 19. januar 2011

sofakrok utfordring

anette fra anetteshus har en utfordring å vise sofakroken,og jeg hiver meg på.her er min sofakrok som jeg er veldig fornøyd med..vegglampene med prismer har jeg skrudd opp idag,fant de på bohus..sofa fra skeidar og putene er fra princess...rokkokkostolen har jeg malt hvit og trukket om.etasjefatet er funnet på nille..ønsker alle som er innom og legger igjen koselige hilsninger en fin onsdagskveld..klemmer fra åshild

5 kommentarer:

  1. Kjempekoooooselig♥
    Nydelige prismer!

    Ha en fin kveld,
    Klem Jatte♥

    PS; Give away hos meg om du vil delta!

    SvarSlett
  2. Wooow, så flott sofakrok!
    Romantisk og lekker ♥
    Dette var en kos blogg...
    Gøy at du ville være med på min give-away, slik fant jeg frem til deg og;))

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så fin sofakrok! Ser kjempekoselig ut :)

    SvarSlett
  4. Så fin sofakrok! Så koselig at du ville være med på give awayen min!

    Håper du har en fin kveld!
    Klem fra Hanne

    SvarSlett