Søk i denne bloggen

velkommen

velkommen

onsdag 8. september 2010


hei jenter.idag har jeg endeli litt tid til å blogge litt,dagene er hektiske med 3 barn og full jobb..men hver onsdag har jeg fri og idag har jeg vært på bohus og funnet disse nydelie speilene i shabby chick stil.slitte kanter og utskjæringer,kunne ikke motstå fristelsen.. speilene har jeg hengt på flisene over peisen i stua,har hengt et på hver side for å få en fin symetri..lysmasjettene er åsså fra bohus og kostet bare 29,90 pr stk..speilene kom så godt fram på den mørke bakgrunnen, en fin kontrast til veggen..ønsker alle en fin onsdagskveld.mange klemmer fra åshild

5 kommentarer:

  1. Så fine!!

    Herlig med en fridag da! Jeg har min imorgen, og det skal bli deilig ;)

    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefine speil!:) Må vere herleg med ein dag fri i veka. Det ønsker eg meg og!:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Så fine de var, Bohus har en del fine ting.
    Så nettopp noe jeg kunne tenkt meg selv.

    Hilsen fra Mimmi-leone

    SvarSlett
  4. De var veldig fine!!

    Klem Madelén

    SvarSlett
  5. Åh, de var virkelig fine! På Bohus, sa du? :-D Og så lekre de ble med de mansjettene, du er flink altså.

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett